Kampania Orange wymagała od nas stworzenia animowanego modelu robota począwszy od samej koncepcji aż do najmniejszego połysku na jego lśniącej powłoce. Reżyser, Sebastian Pańczyk chwalił nasze zaangażowanie w proces kreatywny – to, że nasi graficy nie ograniczali się do wykonywania zleconych prac, ale sami proponowali różne warianty rozwiązań (np. wyglądy trzymanego przez robota sianka czy refleksy na wykreowanych obiektach).
W pracę na planie zaangażowaliśmy aż trzech specjalistów VFX: dwóch supervisorów i asystenta. Zadaniem pierwszego z supervisorów było jak zawsze zebranie ogólnych informacji o planie, w tym między innym parametrów użytych obiektywów. Dodatkowy supervisor i towarzyszący mu asystent zajęli się HDRI oraz fotogrametrią, którą wykorzystaliśmy tu w całym spektrum jej zastosowań.
Concept artist: Przemysław Kotyński
3D: Tomasz Oleksa, Bartosz Dziubiel, Jakub Ludwiczak, Rafał Machelski, Dariusz Wawryszczuk
3D Tracking: Szymon Słowikowski
Animation: Bartosz Jerczyński, Jędrzej Sosnowik, Pawel Radkevich
Compositing: Marcin Kolendo, Mikołaj Korecki, Bartosz Nuckowski, Michał Kwiatkowski, Dawid Miara, Paweł Lorens
On-line: Piotr Giżu Giżewski
DI: Daniel Pawtel, Wojtek Hryniewski, Nikodem Pietrzyk, Anna Rynkiewicz
VFX Coordinator: Natalia Jonak
Sound studio: Lunapark