orkafilm logotyp

Inner Chains. making of.

Inner Chains to pierwsza taka produkcja dla ORKI. Koncepcja animacji została stworzona w ORCE, podobnie jak scenariusz i finalny film. Sama produkcja, po zaakceptowaniu storyboardu, trwała dwa i pół miesiąca. Making-of wizualnie opowiada historię powstania całej animacji. Głównym narzędziem używanym do renderowania był 3ds Max z V-Rayem. Symulacje, efekty cząsteczkowe, ogień, dym i płyny zostały stworzone w FumeFX, PhoenixFD i Thinking Particles. Animowane postacie zostały wykonane w Maya, a do czyszczenia i edycji przechwytywania ruchu użyto MotionBuilder. Około połowa animowanych postaci była tworzona w ruchu. Postacie i scenerie zostały wymodelowane w 3ds Max i Zbrush, teksturowanie było wspierane przez Substance Designer i Substance Painter, a także oczywiście Photoshop. Część zasobów powstała przy użyciu fotogrametrii w Agisoft Photoscan. Większość ujęć została skomponowana w Nuke, niektóre w Fusion. Ostateczny grading został wykonany w DaVinci Resolve, a edit został zakończony w Adobe Premiere. Ze względu na bardzo krótki czas produkcji oraz wiele lokacji i postaci, które pojawiają się tylko w pojedynczych ujęciach, cały proces wymagał optymalizacji.