Jak nadmuchać ogromny, biedronkowy sterowiec, tłumaczy kierownik postprodukcji, Piotr Kłosowicz:
Głównym wyzwaniem projektu było stworzenie realistycznego modelu zeppelina w kształcie biedronki z loga klienta. Skoro mieliśmy konkretny wzór, sprawa wydawała się prosta, a jednak… Czasami teoretycznie najłatwiejsze rzeczy sprawiają najwięcej kłopotów, o czym świadczy ogromna liczba konceptów, z których wybieraliśmy.
Kiedy uporaliśmy się z wielkim balonem, okazało się, że aura dokoła nie sprzyja świętowaniu. Pogoda na planie nie dopisała i trzeba było ożywić kadry przez wymianę nieba we wszystkich ujęciach, dodanie światłocieni, odbić itp.
Nie zabrakło także bardziej, hmm, przyziemnych wyzwań. Każdy z bohaterów posiadał telefon, który miał wyświetlać wtedy jeszcze nieistniejącą aplikację. Dodatkowo oczom niektórych osób miały ukazywać się hologramy produktów do nabycia w promocji. S-f level expert, ale podołaliśmy!
Pełny spot:
Koncepty: Dawid Szatarski, Adrianna Glowacka, Artur KoppEditing: Mateusz Rybka